[email protected]
Bel +31 (0)88 374 17 70
Home Contact Heb je een klacht?
 

Heb je een klacht?

We besteden veel aandacht aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het zijn dat je daar niet tevreden over bent. Wij stellen het op prijs als je ons dit laat weten, want het geeft ons de mogelijkheid om onze dienstverlening verder te verbeteren. Jouw klacht nemen we heel serieus en handelen we op correcte en adequate wijze af.

Ontevreden? Maak uw ontevredenheid kenbaar via het klachtenformulier.

Een andere mogelijkheid is een brief sturen naar:


Schakel Autolease
t.a.v. Coördinator klachten
Landzigt 12
3454 PE De Meern

Vermeld bij het sturen van een brief dezelfde gegevens als het online klachtenformulier. Je  kunt natuurlijk ook contact opnemen met jouw contactpersoon.


Hoe nu verder?

Onafhankelijke klachteninstantie
De geschillencommissie Private Lease

Deze commissie behandelt klachten van consumenten tegen bedrijven die auto’s leasen (langdurig) aan particulieren.

Welke klachten behandelt de commissie Private Lease?
De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:

  • De service van de leasemaatschappij
  • De uitleg van het leasecontract
  • De kwaliteit van het leasevoertuig
  • Beëindiging (of tussentijdse ontbinding) van het leasecontract
  • Geschillen over schade aan het voertuig bij inlevering
Hulp bij pech of schade
actie
Contact met Schakel Autolease
je kunt ons een bericht sturen via het contactformulier.

Tijdens kantoortijden zijn wij telefonisch
bereikbaar op 088 374 1770:
Hulp bij pech of schade
actie
Hulp bij pech of schade?
Pech onderweg?
Bij stranding door pech of schade kunt u direct bellen met de hulpdienst van de leaseafdeling op nummer 026 355 3368.

24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar
Hulp bij pech of schade
actie
Niet tevreden over ons?
Heb je een klacht?
We besteden veel aandacht aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het zijn dat je daar niet tevreden over bent. Wij stellen het op prijs als je ons dit laat weten.